HafizYahya New Branding...

Mencari... HafizYahya DatangDariHati

<$BlogTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>

<$BlogItemTitle$>

<$BlogItemBody$>

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home

Sunday, January 16, 2011

Hari Pertama Di KOlej...

Huuu...nerves gler apa yang saya bole cakapkan disini..nie semua sebab dah lama tak pergi kolej.Hari pertama dalam memulakakn kolej adalah saat yang agak mneyusahkan,mendebarkan...aku tak tahu nak cakap mcm mana...aku risau..runsing tertekan.Aku harap yang tiada apa2 akan berlaku...byk lagi kerja yang harus aku lakukan dalam masa terdekat ini..aku kena lebih harder dalam berusaha...aku kena lebih tekun...dan membuat perancangan yang rapi supaya semua perkara yang aku rancangkan berjalan  dengan selamat..amin.Frenz..Wish me Luck....

No comments:

Post a Comment