HafizYahya New Branding...

Mencari... HafizYahya DatangDariHati

<$BlogTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>

<$BlogItemTitle$>

<$BlogItemBody$>

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home

Monday, February 28, 2011

Hati Ini...

Bagaimana aku haruskan katakan tentang apa yang tersembunyi didalam hatiku ini.Aku sendiri kadang2 tdak tahu apa yang aku mahukan sebnarnya.Aku bukan nak mendustai kata2 kamu,tapi apa yang aku ingin adalah kasih sayang dari seorang yang benar2 memahami apa kata hati ini.Sejak dari apa yang berlaku,aku akan terima setiap takdir yang dikurniakan oleh mu..aku dah berusaha sehabis yang mungkin.Apa yang aku bole katakan pada masa sekarang adalah,walau banyak manapun duit yang kita ada..ianya bukan boleh membawa kebahagian.Orang cakap kalau hati dah sayang semua takkan mustahil untuk dikecapi..dan setiap perkara tak mustahil unutk dilakukan.Aku tak tahu apa yang aku ingin katakan,mungkinkah masa aku unutk berfikir apa yang ptt aku lakukan?tapi pada masa yang sama,aku taknak kehilangannya...sebab hati ku dah sayang akan dirinya.Adalkah aku berada dalam keaadaan dilema?atau apa???kenapa orang tak nampak apa yang aku lakukan,kenapa orang sering menunding jari pada aku setelah aku melakukan kesalahan,tetapi adakah mereka tahu bahawa setiap kesalahan aku itu berpunca dari mana?siapa?kita sebagai manusia..tidak lah dicipta sesempurna mana..tapi apa yang boleh kita lakukan pada masa seterusnya..jangan ulangi kesilapan yang sama,dan perbaiki diri untuk hari seterusnya...

No comments:

Post a Comment