HafizYahya New Branding...

Mencari... HafizYahya DatangDariHati

<$BlogTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>

<$BlogItemTitle$>

<$BlogItemBody$>

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home

Monday, January 3, 2011

Otai A.k.a OLD TIMER

Pagi tadi saya G melepak ngan rakan-rakan saya di Seksyen 24 Shah Alam..Tetiba datang Abg JAn.Abg JAn nie saya dah kenal dekat 2 tahun lebih.Sedikit pengenalan tentang dirinya:Abg JAn Nie umur dia lebih kurang 40an..Dia seorang pengecat kerete,dan owner kena Cat.Dia tinggal Di Shah Alam.Dia is like otai sebab sebab byk pengalaman yang di dah lalui.Apa Yang berkaitan hidup,dia sering cerita.Byk Cerita tentang kehidupan yang dia cerita pada saya..saya byk praktikkan.
Saya tak pernah penat melepak dengan dia,sebab bila dia bercerita mesti dia akan kaitkan dengan kehidupan hakikat kita.Satu perkara yang dia sering katakan bila saya melepak dengan dia,KIta haruslah berpijak pada dunia nyata..Ingat orang tua kita,jgn sesekali lost Control.Abg JAn NIe,dia agak kelakar la sebab bila melpak dengan dia,dia sering dengan lawak2 dia..hahahahaha.

Abg JAn a.k.a JOhn



DatangDariHAti:HafizYahya

No comments:

Post a Comment