HafizYahya New Branding...

Mencari... HafizYahya DatangDariHati

<$BlogTitle$>

<$BlogDateHeaderDate$>

<$BlogItemTitle$>

<$BlogItemBody$>

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home

Wednesday, December 22, 2010

Missing Someone....

Bangun sahaja Dari tido..saya terasa tak sedap hati,hati tak tenang...saya tak tahu kenapa,adakah ianya perasaan saya.Adakah sesuatu yang buruk bakal berlaku,Saya mengharapkan tiada perkara buruk akan berlaku.Saya cuba mulakan hari saya seperti biasa...tapi still tak boleh juga.Saya duduk sejenak...dan berfikir apa yang saya mahukan sebenarnya.Setelah..saya amati,rupanya apa yang ada dalam hati nie adalah satu perasaan kerinduan terhadap seseorang yang teramat sangat.Kerinduan saya terhadap ibu dan ayah...telah terubat kerana lately,saya selalu bersama dengan mereka.Apa yang perlu saya lakukan?melayan perasaan ini?saya rasa mcm nak pecah hati nie..kerinduan terhadap dirinya teramat sangat.Saya tak mahu simpati dari dia bila dia membaca Nukilan ini,biarlah dia tahu sendiri..jika dia membaca.Apa yang saya tuliskan disini adalah sekadar untk meringankan apa yang saya rasa dihati nie.Saya percaya pada kasih yang ikhlas..kerna saya ikhlas merinduinya.

DatangDariHati:HafizYahya

1 comment: